Veiledning boostsystem

Veiledning boostsystem

- Prøv vår veileder om du sliter med ulike problem 

Gjeldende dokumenter


Spørsmål og svar

1. Spørsmål:
Jeg klarer ikke melde meg på gruppetimer?
Svar:
1. Inne på appen kan du velge avdeling. Husk og velg rikitg avdeling. 

2. Se inne på "filter" om du har huket av riktig type timer. 
3. Kontakt kundeservice om problemet vedvarer eller ikke blir løst. 

2. Spørsmål:
Jeg kommer ikke inn på appen og jeg er aktiv medlem?
Svar:
1. Om du skriver ditt rette tlf som brukernavn når du skal logge deg inn, så kan ditt tlf nr. feil være registrert når du har meldt deg inn som medlem.
Kontakt kundeservice om problemet. 

3. Spørsmål:
Jeg kommer ikke inn døra og jeg er aktiv medlem?
Svar:
1. Sjekk din stedslokalasjon. Sett den til på når du benytter dørstyring.

2. Du må være innen 15 meter nærme døra om dørstyringen skal fungere. 

3. Om det er skyvedør, så ta et ekstra skritt mot døra etter at du har sveipet dørstyringen. 

4. Restart: Slett din bruker via din profil på appen. Slett så appen. Last ned appen og lag deg en ny bruker. Ofte vil dette hjelpe om appen din har hengt seg opp. 

5. Kontakt kundeservice om problemet vedvarer eller ikke blir løst.